تعمیر و نگهداری پکیج دیواری بسیار مهم است اما اغلب توسط صاحبان خانه های بریتانیا نادیده گرفته می شود. تعمیر و تعویض بویلرها نه تنها پرهزینه هستند، بلکه زمانی که به طور موثر کار نمی کنند، هزینه بیشتری برای کارکردن شما خواهند داشت و حتی می توانند سلامت خانواده شما را به خطر بیندازند.

در اینجا11 نکته ساده برای آموزش تعمیرات پکیج  وجود دارد که هر صاحب خانه باید در نظر داشته باشد.

1. پکیج دیواری را هر سال سرویس کنید

برای اینکه پکیج خود را در بهترین حالت خود نگه دارید، از خرابی جلوگیری کنید، طول عمر آن را به حداکثر برسانید، صورتحساب های گرمایشی را پایین نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که توسط گارانتی سازنده محافظت می شود، باید هر ساله به صورت حرفه ای سرویس شود. این کار باید توسط یک مهندس Gas Safe انجام شود که می تواند بررسی کند که همه عناصر در شرایط کار ایمن هستند و مشکلات کوچک را قبل از تبدیل شدن به خرابی های ناخوشایند و پرهزینه شناسایی کند.

2. فشار پکیج را بررسی کنید

برای اینکه بتوانید آب گرم را در اطراف لوله ها و رادیاتورهای خانه خود به گردش درآورید، پکیج باید در فشار مناسب تنظیم شود. شما باید گیج فشار را بررسی کنید تا مطمئن شوید طبق دستورالعمل های کاربر سازنده در سطح صحیح کار می کند. این معمولا بین 1 تا 2 بار است. اگر فشار خیلی کم یا خیلی زیاد است، می توانید خودتان آن را تنظیم کنید. در مورد فشار پکیج من بیشتر بدانید؟

3. رادیاتورها را هر سال (حداقل) هواگیری کنید.

با گذشت زمان هوا ممکن است در رادیاتور شما محبوس شود. این حفره های هوا از گرم شدن کامل رادیاتور جلوگیری می کند و ممکن است لکه های سرد وجود داشته باشد. شما می توانید این هوا را با خونریزی رادیاتورها آزاد کنید. گاهی اوقات افراد روی دریچه های رادیاتور رنگ می کنند که تنظیم آنها را بسیار دشوار می کند. مقداری نیرو و مقداری WD40 ممکن است برای شل کردن آن کافی باشد، اما در غیر این صورت، یک مهندس می‌تواند به شما کمک کند.

4. رادیاتورها را متعادل کنید

اگر رادیاتورهایی که در دورترین فاصله از پکیج قرار دارند خنک تر از رادیاتورهای نزدیک پکیج هستند، ممکن است لازم باشد آنها را متعادل کنید. متعادل کردن رادیاتورها به آسانی تخلیه کردن آنها نیست، اما می تواند به گرمای یکنواخت سیستم در سراسر خانه کمک کند.

5. مشکلات رادیاتور را بررسی کنید

یک مشکل رایج رادیاتور این است که در بالا گرم می شوند اما در پایین سرد می مانند. معمولاً به این دلیل است که زباله ها و کثیفی ها در طول زمان در سیستم جمع شده و در پایین رادیاتور نشسته اند. این نه تنها گرم کردن خانه شما را دشوارتر می کند، بلکه می تواند قبوض گرمایش شما را گران تر کند. شما باید با یک مهندس تماس بگیرید که بتواند پاورفلاش را انجام دهد. اگر رادیاتور اصلا گرم نمی شود و دریچه قطعا باز است، ممکن است شیر ​​نیاز به تعویض داشته باشد.

6. آبی بودن شعله پکیج را بررسی کنید

پکیج ها باید همیشه با شعله آبی قوی بسوزند. اگر شعله نارنجی یا زرد است، باید فوراً با یک مهندس Gas Safe تماس بگیرید زیرا ممکن است خطر نشت مونوکسید کربن وجود داشته باشد.

7. مطمئن شوید که پکیج به خوبی تهویه می شود

پکیج‌ها به فضای زیادی نیاز دارند تا تهویه مناسبی داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که پکیج خیلی به هم ریخته نباشد، به عنوان مثال. کت روی آن آویزان نمی شود. پکیج‌ها را می‌توان در کمد قرار داد تا زمانی که حداقل 700 میلی‌متر فاصله بین پکیج دیواری و انسداد یا دیوار وجود داشته باشد.

8. به دنبال چکیدن از لوله خارجی باشید

لوله خارجی لوله سرریز نامیده می شود و اگر متوجه شوید که آب می چکد، می تواند نشان دهد که پکیج به درستی کار نمی کند. ممکن است یک مهندس Gas Safe نیاز به تعمیر شیر تخلیه فشار داشته باشد. یک مهندس گرمایش محلی پیدا کنید.

9. مطمئن شوید که دودکش در دسترس است

مقررات دودکش ها اکنون بیان می کند که دودکش ها باید در دسترس و قابل مشاهده باشند تا بتوان ترک ها یا اتصالات شل را تشخیص داد. اگر دودکش شما در دسترس نیست، به عنوان مثال. به سقف می رود، یک مهندس Gas Safe احتمالا نیاز به نصب پانل دسترسی دارد.

10. لوله های خود را لگ کنید

قبل از هوای یخبندان زمستان، بهتر است لوله های خارجی خود را عقب بیندازید. انجام این کار واقعاً آسان و ارزان است زیرا می‌توانید از فروشگاه‌های DIY لگ آماده استفاده کنید. اگر عقب افتادگی لوله ها از یخ زدن لوله ها جلوگیری می کند، این می تواند شما را از دردسر و هزینه خرابی پکیج در زمانی که بیشتر از همه به گرمایش نیاز دارید، نجات دهد.

11. هرگز سعی نکنید خودتان یک پکیج را تعمیر کنید

اگر فکر می کنید پکیج شما ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد، باید با یک مهندس گرمایش ثبت شده گاز ایمن تماس بگیرید. آنها تنها افرادی هستند که از نظر قانونی مجاز به کار با وسایل گازسوز هستند و می توانند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که پکیج دیواری شما به طور موثر و کارآمد کار می کند. همه مهندسین گرمایشی تایید شده توسط راهنمای بویلر دارای ثبت نام Gas Safe هستند، اما شما همیشه باید شناسه Gas Safe آنها را هنگام ورود به ملک خود بررسی کنید. لوله های گاز و لوازم خانگی در صورت عدم استفاده صحیح می توانند بسیار خطرناک باشند که می تواند عواقب کشنده ای از جمله آتش سوزی، انفجار یا مسمومیت با مونوکسید کربن داشته باشد.

ساده ترین راه برای یافتن مهندسین Gas Safe در منطقه شما این است که برای ما مجدد ارسال کنیدتلاش برای نقل قول ما پیشنهاداتی را از حداکثر 3 مهندس تایید شده برای شما پیدا خواهیم کرد که مظنه های بدون تعهد رایگان برای کار ارائه می دهند. سپس این شما هستید که انتخاب می کنید از کدام نقل قول - در صورت وجود - استفاده کنید.

پکیج های سانتافه

چه چیزی بویلرهای سانتافه را به چنین سیستمی برای خانه ها و مشاغل در همه جا تبدیل می کند؟ در مقایسه با کوره ها، پکیج ها بهترین راحتی و قابلیت اطمینان را ارائه می دهند. آب گرم برای انتقال گرما در سراسر یک اتاق، انتقال آن به نقطه پایانی، مانند رادیاتور یا از طریق دیوارها و کف، به لطف یک سیستم لوله‌کشی استفاده می‌شود. برخلاف  ی های اجباری، اتاق را پر از گرما می کند.

پکیج های سانتافه نیز سال ها دوام می آورند. با این حال، آنها نیاز به سطح مراقبت و نگهداری دارند، درست مانند هر سیستم پکیجری که قصد دارید بیش از یک دهه نگه دارید. خدمات مورد نیاز خود را از تیم دوستانه و حرفه ای لوله کشی و تخلیه سانتافه اکسپرس دریافت کنید. ما خدمات گرمایشی را در سانتافه، NM ارائه می دهیم. ما در نصب و نگهداری سیستم های پکیج   و تمام اجزای آن تخصص داریم. برای برنامه ریزی خدمات پکیج   در سانتافه، NM، و مناطق اطراف با ما تماس بگیرید.

شما به یک متخصص در کار نیاز دارید. همانطور که احتمالاً می دانید، انتخاب پکیج   مناسب صرفاً انتخاب مقرون به صرفه ترین سیستم و روی هم زدن انگشتان شما نیست. اندازه بسیار مهم است، و اگر می خواهید سال به سال در هزینه خود صرفه جویی کنید، یک سیستم کارآمد می خواهید.

اگر به نصب سیستم هیدرونیک در کف یا سیستم دیواری نیاز دارید، به فردی با تجربه و مهارت برای انجام این کار نیاز دارید. با تیم ما تماس بگیرید، و ما تمام قسمت های سخت را برای شما انجام خواهیم داد. ما لوله کشی را چیدمان می کنیم، متوجه می شویم که کدام پکیج ها برای فضای شما بهترین انتخاب هستند و به شما در تصمیم گیری نهایی کمک می کنیم. سیستم گرمایش تابشی جدید خود را دوست خواهید داشت! امروز با تیم ما تماس بگیرید تا درباره گزینه های نصب و تعویض پکیج   بیشتر بدانید.

هنگامی که یک پکیج از کار می افتد، معمولاً به تعمیرات نسبتاً سریع نیاز دارید. ممکن است در جایی از سیستم نشت احتمالی وجود داشته باشد و این می تواند به خانه شما آسیب برساند. این بدان معنی است که شما باید همیشه نام و شماره یک شرکت گرمایش 24 ساعته مانند ما را در دسترس داشته باشید! تکنسین های متخصص ما می توانند به سرعت به خانه شما برسند و سیستم شما را ارزیابی کنند و قبل از ارائه تشخیص، ارزیابی کامل ایمنی و عملکرد را انجام دهند.

ما به دنبال کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین تعمیری هستیم که می توانیم پکیج   شما را راه اندازی کند. با این حال، اگر مشخص شود که شما نیاز به تعویض پکیج   دارید، ما از تاکتیک‌های فروش سخت‌گیرانه استفاده نخواهیم کرد. ما اینجا هستیم تا حقایق را به شما ارائه دهیم. برای تعمیر پکیج   در سانتافه ، NM و مناطق اطراف فوراً با ما تماس بگیرید.

برای قابلیت اطمینان و ایمنی، تعمیر و نگهداری روتین پکیج سانتافه را برنامه ریزی کنید

اگرچه پکیج‌ها بادوام و ماندگار هستند، اما ما همچنان توصیه می‌کنیم که تعمیر و نگهداری معمولی هر سال انجام شود. اگر این کار را قبل از کاهش دما انجام دهید، می توانید در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید زیرا ممکن است مقداری راندمان به سیستم شما بازگردانده شود. کمتر در طول فصل نیاز به تعمیر دارید.

هنگامی که ما یک بازرسی معمولی را انجام می دهیم، همه چیزهایی را که ممکن است خطر ایمنی ایجاد کند یا عملکرد سیستم شما را دچار مشکل کند، به طور کامل بررسی می کنیم.

  • تمیز کردن مشعل ها، محفظه احتراق و سطوح تبادل حرارت
  • بررسی و تنظیم جرقه
  • چک کردن تسمه های فن و دمنده ها
  • بازرسی کنترل های ایمنی و دریچه ها
  • روغن کاری تمام موتورها
  • انجام تست راندمان احتراق

از تعمیر و نگهداری معمولی پکیج تا نصب کامل سیستم گرمایش تابشی، بهترین خدمات پکیج   در سانتافه، NM، از سانتافه اکسپرس Plumbing & Drain در دسترس است. چرا وقتی می توانید آن را سریع دریافت کنید، منتظر خدمات باشید؟ برای درخواست برآورد خدمات پکیج های   سانتافه امروز با ما تماس بگیرید.

https://www.boilerguide.co.uk/articles/11-simple-boiler-maintenance-tips